torsdag den 8. januar 2009

Eftersyn af løftrgrrej






Ja så blev det tid til 12 måneders eftersyn af grej.
Her er ingen smalle steder.
Vores chef Michael Madsen er seriøs med sikkerheden og det synes jeg er godt. Han siger dog at rygtet går på at jeg har den mest veludstyrede kran i Danmark. Mon han laver gas med mig? Man synes vel altid at der er et eller andet man mangler.....
Men han har nok ret.
Give sværgods bruger Fyns kranudstyr. Det fungerer fint og er et velrenomeret firma og de har alle grejerne
Det var Michael fra Sjælland som var kommet til det jydske, det gik fint tak for det.
Han havde nok at se til, som man kan se på billederne måtte man lige have en kop kaffe ind i mellem.
Ind imellem dukker der jo noget op der skal klares, en kran skal rigges op, en anden skal hentes i Give, og ja såmænd dukkede en opgave op på værftet. Ja det var ikke hele tiden at Michael vidste hvor han havde mig. Han opgav nok at holde styr på mig.
Da jeg kom tilbage var Michael kørt og jeg siger derfor på gensyn til ham og tak for kampen .

Ingen kommentarer: